Страницы

"Сини степів" Понад Прутом моя Коломия

"Сини степів" Понад Прутом моя Коломия
"Сини степів" Понад Прутом моя Коломия 

Понад Прутом моя Коломия. Сини степів


Відома українська пісня "Понад Прутом моя Коломия". Виконує: гурт "Сини степів" (Канада). "Сини степів" - популярний канадський гурт з Монреаля, який виконує українські пісні.


 My Kolomyia over Prut - Ukrainian song by "Syny stepiv" (Sons of steppe), Ukrainian folk band from Montreal, Canada. Kolomyia (Kolomyja), city in Pokuttia, Ivano-Frankivsk region of western Ukraine (historic Halychyna / Galicia).



My Kolomyia over Prut - Ukrainian song by "Syny stepiv"



Знов сади цвітуть
(Понад Прутом моя Коломия)


 Слова: М. Хромей
Музика: Дмитро Циганков

 Знов сади цвітуть,
Зеленіють сходи,
Знов долиною Прут |(2)
Котить бистрі води. |

 Приспів:

 Понад Прутом моя Коломия, |
 Лине пісня її голосна, |(2)
 Плине полем, мов срібная хвиля, |
 Понад Прутом весна в нас, весна. |

 Знов студентський гай
Кличе нас з тобою
Пахощами трав, |(2)
 Піснею дзвінкою. |

 Приспів.

 Мріють в далині
Чарівні Карпати, -
Ой як любо нам |(2)
Рідний край кохати. |

 Приспів.

 Знов сади цвітуть,
Зеленіють сходи,
Знов кохані ідуть |(2)
Понад бистрі води. |

 Приспів.

Джерело: сайт "Українські пісні" http://www.pisni.org.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар

Напишіть свій email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner