Страницы

Учітеся, брати мої, і чужому научайтесь, свого не цурайтесь


Учітеся, брати мої

Учітеся, брати мої


Тарас Шевченко: учітеся брати мої


"Учітеся, брати мої" - мудрі слова геніального українця Тараса Григоровича Шевченка. Гурт "Рушничок" виконує два куплети з відомого твору Великого Кобзаря.



"Рушничок". Учітеся брати мої







Учітеся, брати мої

Слова: Тарас Шевченко
Музика: Микола Лисенко


Учітеся, брати мої,
Учітесь, читайте,
І чужому научайтесь,
Свого не цурайтесь!

 Бо хто матір забуває,
Того Бог карає,
Того діти цураються,
В хату не пускають.

Чужії люди проганяють
І немає злому
На всій землі безконечній
 Веселого дому.

Обніміть-те ж, брати мої,
Найменшого брата,
Нехай мати усміхнеться,
Заплакана мати!

Благословіть дітей своїх
Твердими руками
І діточок поцілуйте
 Вольними устами!

І забудеться срамотна
Давняя година,
І оживе добра слава,
Слава України!

 І світ ясний невечерній
Тихо засіяє.
Обніміться ж, брати мої,
Молю вас, благаю!

Обніміться ж, брати мої,
Молю вас, благаю!

 Джерело: сайт "Українські пісні" http://www.pisni.org.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар

Напишіть свій email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner