Страницы

Засвистали козаченьки. "Рушничок"

Засвистали козаченьки

Засвистали козаченьки

Українська народна пісня "Засвистали козаченьки".



"Засвистали козаченьки" - одна із найвідоміших українських народних пісень. Козацький марш про козаків та козацьку славу від гурту "Рушничок" (Канада).

Засвистали козаченьки





Засвистали козаченьки (Засвіт встали козаченьки)
 Українська народна пісня

 Виконання:  Рушничок

Засвистали козаченьки
 В похід з полуночі,–
 Виплакала Марусенька
 Свої ясні очі.

Не плач, не плач, Марусенько,
Не плач не журися
 Та за свого миленького
Богу помолися.

Стоїть місяць над горою,
 Та сонця немає...
Мати сина в доріженьку
Слізно проводжає:

"Іди, іди, мій синочку,
Та й не забавляйся,
За чотири неділеньки
Додому вертайся!"

"Ой, рад би я, матусенько,
Скоріше вернуться,
Та вже щось мій вороненький
 В воротях спіткнувся.

Ой, Бог знає, коли вернусь,
 В якую годину;
 Прийми ж мою Марусенку
За свою дитину!"

"Ой, рада б я Марусеньку
За рідну прийняти,
 Та чи буде ж вона мене,
 Сину, шанувати?"

"Ой, не плачте, не журітесь,
В тугу не вдавайтесь:
Заграв кінь мій вороненький –
 Назад сподівайтесь!"

Джерело: сайт "Українські пісні" http://www.pisni.org.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар

Напишіть свій email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner