Страницы

Сиджу я край віконечка. Сини степів

Сиджу я край віконечка
Сиджу я край віконечка

Сиджу я край віконечка. Українська народна пісня


Українці в Канаді дуже люблять українську народну пісню "Сиджу я край віконечка", особливо в Монреалі. Цю пісню в своїй версії виконує гурт "Рушничок", а також ще один український гурт з Монреалю "Сини степів" пропонує свою версію відомої української народної пісні.




"Сини степів". "Сиджу я край віконечка"






Сиджу я край віконечка


Сиджу я край віконечка на зорі споглядаю,
Сиджу я край віконечка та й так собі думаю,

Чи прийдеш милий ти чи ні, \
Що часто так мені снишся, \
Підходжу ближче до вікна, \ 2р.
А ти стоїш смієшся. \

Ага мила, ага мила, як тяжко виглядати,
Личко твоє помарніло, красоньки не впізнати.

Так дай мила уста свої, \
Нехай ще раз поцілую, \
Серце моє горить вогнем, \ 2р.
Любов до тебе я чую. \

Любов-кохання, як той цвіт, щоранку розцвітає,
Як той метелик на весні, що високо літає.

Так збережіть серця свої, \
Щоб не кохалися зрання, \
Бо зацвітуть сади на весні, \ 2р.
Не вернеться кохання. \

Немає коментарів:

Дописати коментар

Напишіть свій email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner