Страницы

У милого очі сині. Syny stepiv


У милого очі сині
У милого очі сині

Тече річка по долині, у милого очі сині


"У милого очі сині" українська пісня, слова до якої написав О.Стрілець, а музику Дмитро Циганков (який написав музику ще до однієї відомої пісні "Знов сади цвітуть" (Понад Прутом моя Коломия), яку також виконують хлопці-українці з канадського міста Монреаль   "Syny stepiv".




Syny stepiv. У милого очі сині








У милого очі сині. Сини степів


Слова: О.Стрілець
Музика: Дмитро Циганков

Тече річка по долині,
У милого очі сині.
У милого сині очі,
А любити мене не хоче.
А весняне сонце гріє,
А дівоче серце мріє...
Сині очі, очі сині,
Вам не бути у самотині.

Чи не має він здогадки,
Чи боїться, може, кладки,
Чи місточок йому класти,
Щоб не міг він у воду впасти?
Я кладки не боюся,
 Із тобою полюблюся,
Полюблюся, покохаюсь,
А як впаду, то не покаюсь.

Тече річка по долині,
Не боїться милий нині.
Він на кладку не зважає,
А до мене все поспішає.
А весняне сонце сяє,
А серденько моє знає,
А серденько моє знає,
Що мій милий мене кохає.

Джерело: сайт "Українські пісні" http://www.pisni.org.ua






Немає коментарів:

Дописати коментар

Напишіть свій email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner